Bauhubi töölaudade funktsionaalsus on saanud värskenduse! Seekord keskendusime eelkõige tööülesannete haldamise lihtsustamisele ja ülevaatlikkuse parandamisele, et projektide igapäevane juhtimine oleks veelgi sujuvam.


Mis jäi samaks?

Tööülesannete vundament on endine – osapooltele saab endiselt anda töölaudade ligipääsu ning tööülesannetel on erinevad staatused, millest kujuneb töövoog.

Mis on uut?

  • Kalendrivaade: tööülesannetel on nüüd lisaks tähtajale ka alguskuupäev. See võimaldab pikemalt kestvaid töid paremini planeerida ja projektide kulgu visuaalselt jälgida.
  • Nimekiri: sobib suure hulga tööülesannete korraga haldamiseks. Vaadet saab kohandada, muutes grupeeringuid vastavalt oma vajadusele.
  • Muudetavad staatused: töövoog on nüüd täielikult sinu kontrolli all. Lisa või eemalda samme, muuda nende järjekorda – või loo endale lihtne „Teha / Tehtud“ töövoog.
  • Tööülesannete kategooriad projektides: kategooriate seadistamine toimub nüüd projekti seadete all ning need määravad, millist tüüpi ülesandeid saab projektis luua.
  • Ettevõtte tasemel seadistus: uue „Tööülesanded“ vahekaardi all saab määrata, millised kategooriad ja töövoo mallid rakenduvad vaikimisi uutes projektides. See tagab ühtse töökorralduse kogu ettevõttes.



See uuendus on esimene samm – järgmises versioonis keskendume tööülesannete loomise ja lisamise täiustamisele.

Töölaudade uus versioon on juba Bauhubis saadaval – logi sisse ja vaata, kuidas sinu projektide ülevaade muutus veelgi selgemaks.

Lisainfo saamiseks leiab juhendid meie kodulehelt.