Teie veebibrauser on aegunud ning ei toeta kõiki funktsioone.

Värksendage enda brauserit või laadige alla Chrome brauser siit

Lähemalt kasutajatest

Osapoolte haldamine

Kui osapoolele on valitud alltöövõtja või tellija tüüp, avaneb võimalus projekti haldajal sätestada osapoole lepingudetailid. Selleks tuleb avada menüüst “Osapooled” ning vastava osapoole realt vajutada nupule “Lepingud”. Alltöövõtja ja tellija lepingute sätted on mõnevõrra erinevad, kuid on üldiselt vägagi sarnased.

Esmalt leiab lepingust kontaktide lisamise võimaluse, mis on heaks aluseks, kui soovitakse ülestäheldada just lepinguga seotud kontakte (võivad tihti erineda teistest kasutajatest). Teiseks on võimalik sisestada lepingu number ja töövõtu liik (nt betoonitööd, katusetööd vms).

Järgmiseks on võimalik täpsustada mõlema lepingus osaleja nimed, registrikoodid ja aadressid. Antud väljade väärtused kantakse automaatselt edasi ka koostatavatele aktidele. Seejärel on võimalik üles täheldada kõik antud alltöövõtja tehtavad tööd ja nende väärtused. Tööde read kantakse automaatselt aktidele ning on akteerimise aluseks. 


Seejärel on võimalik täita ülejäänud lepingut puudutavad väljad, lisada lepingu failid ja muud detailid. Juhul, kui pärast esmast lepingut esineb ka lisatöid, on võimalik need eraldi lisatööde osasse üles kirjutada ning täiendada informatsiooni ka lisatööde lepinguga. Ka lisatööde read kantakse automaatselt aktidele ning on akteerimise aluseks.

Vaikimisi saavad lepingut vaadata ja muuta kõik projekti administraatorid. Selleks, et ka alltöövõtja esindajad ehk vastava osapoole kasutajad saaksid lepingut näha või muuta, tuleks need õigused kasutajatele lisada. Selleks ava menüüst “Osapooled” ning vajuta vastava osapoole rea peal “Muuda”. Antud osapoole kasutajate juures on näha iga alamfunktsionaalsuse õigused. Lepingu avamiseks kasutajale, tuleks vajutada õiguse lahtril (vaikimisi “puudub”) ning valida õiguseks vaatamine või muutmine.